Verzenden
Bij Van den Boomen badkamers heb je de keuze om je bestelling zelf af te halen in ons magazijn of om de bestelling te laten bezorgen. Hieronder vind je alle informatie omtrent het verzendproces.
Thuisbezorgen
Wanneer je ervoor kiest om je bestelling thuis te laten bezorgen, koppelen we deze afhankelijk van het type product aan de meest geschikte vervoerder.
Kleine pakketten
Vrijwel alle kleine producten worden verzonden met een reguliere pakketdienst. Na overhandiging van het pakket aan de postbezorger ontvang je via mail een trackingsnummer waarmee je de bestelling kunt volgen. Reguliere pakketten worden van maandag t/m zaterdag door DHL of PostNL geleverd. Laat je liever bij een servicepunt bezorgen, dan kan dat natuurlijk ook.
Pallets en pakketten met afwijkende maten of gewicht
Grote of zware producten worden verzonden door een gespecialiseerd koeriersbedrijf. De pakketten worden van maandag t/m zaterdag tussen 08:00 tot 21:00 uur geleverd. De dag voor levering ontvang je een track & trace mail waarin binnen een tijdsvenster van 3 uur te zien is hoe laat je bestelling de volgende dag geleverd wordt. Indien er op het moment van bezorging niemand aanwezig is en er dient een tweede bezorgpoging gedaan te worden, dan zijn wij helaas genoodzaakt de bezorgkosten voor deze tweede poging in rekening te brengen.
Je pakket wordt door ons tot aan de je voordeur afgeleverd. Woon je in een appartement? Dan bezorgen we indien er geen lift aanwezig is tot op de 4e verdieping. Voor producten die op pallet aangeleverd worden, geldt dat deze zover afgeleverd kunnen worden als de palletwagen kan komen.
Let op! Wij verzenden geen deelleveringen. Mocht het zo zijn dat je bestelling producten bevat met verschillende levertijden in je winkelmandje zitten dan wordt de bestelling bezorgd zodra deze compleet is (langste leverdatum).
Verzendkosten
Nederland
Alle bestellingen boven € 50,- leveren wij GRATIS bij je thuis. Voor bestellingen onder € 50,- vragen wij een bezorgvergoeding van € 5,60.
België
Alle bestellingen boven € 75,- leveren wij GRATIS bij je thuis. Voor bestellingen onder € 75,- vragen wij een bezorgvergoeding van € 8,50.
Levertijden
We gaan ervoor zorgen dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. De exacte levertijd vind je terug op de productenpagina. Mocht het zo zijn dat er producten met verschillende levertijden in je winkelmandje zitten dan wordt de bestelling bezorgd zodra deze compleet is (langste leverdatum).
Heb je een voorkeur voor een afleverdag? Dat kan! Stuur dan een mail naar [email protected] met daarin vermeldt je ordernummer en voorkeursdag. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling thuisbezorgd wordt op jouw voorkeursmoment.
Afhalen in showroom
Wanneer je een bestelling bij ons plaatst heb je ook de keuze om deze af te halen in onze showroom in Eersel. Kies bij de verzendmethode ‘Afhalen in showroom’ en wij zorgen dat je bestelling voor je klaarligt.
Kerver 8
5521 DB Eersel
Retourneren
Natuurlijk hopen we dat jij net zo blij wordt van onze producten als dat wij zijn. Toch kan het zijn dat een gekocht product niet aan jouw verwachtingen voldoet. Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden retourneren. Voorwaarden is wel dat de producten in originele staat (onbeschadigd) en verpakking geretourneerd worden. Is dit niet het geval, dan hebben wij het recht om het geretourneerde artikel niet te accepteren. Dus haal de producten voorzichtig uit de verpakking om te beoordelen of ze aan je verwachtingen voldoen.
Om het je makkelijk te maken hebben we een handige retourservice voor je ingeregeld. Volg voor een goede verwerking de volgende stappen:
- Verpak je bestelling met alle toebehoren in de originele verpakking.
- Voeg je gegevens aan het retourpakket toe zodat wij je retour snel en foutloos kunnen verwerken. Dit kan eenvoudig door het meesturen van de bijbehorende pakbon of orderbevestiging.
- Heb je de bestelling als gast geplaatst? Vul dan het contactformulier in of stuur een mail naar [email protected] en geef hier het artikelnummer en ordernummer van het te retourneren item aan.
- Indien je een account hebt aangemaakt kun je binnen je account op de pagina ‘Recente orders’ het te retourneren product in de betreffende order aangeven. Wij krijgen hiervan automatisch een notificatie.
- Afhankelijk van de grote en het gewicht van het pakket, ontvang je van ons via mail een retourlabel voor pakketpost of nemen we contact met je op voor het inplannen van een pick-up afspraak.
Wil je geen gebruik maken van onze retourservice? Dan kan het product na aanmelding zorgvuldig verpakt teruggestuurd of -gebracht worden naar:
Kerver 8
5521DB EERSEL
Retourkosten
Retourneren is bij ons helemaal gratis. Wel ben je als klant zelf verantwoordelijk voor het retourpakket. Na ontvangst en beoordeling van de retour storten wij bij goedkeuring het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Uitgesloten van retour
Beschadigde, gebruikte of incomplete producten kunnen wij niet als retour accepteren. Ook maatwerkproducten kunnen niet geretourneerd worden.